Je neemt je ongetwijfeld voor om zo door te gaan. Of om het posten en bloggen weer zo fanatiek op te pakken als je in de eerste week deed, want tóen ging het lekker man. Ja toch?
Maar wees eerlijk: er staat nog een aardige berenfamilie op jouw weg naar permanente zichtbaarheid.
Check maar even of je deze beren op jouw pad ziet staan:
🐻 die ideale klant, hm, brom… je wéét het nog niet helemaal. Heb je nou echt de goeie te pakken? Permanent kiezen voelt best spannend. En misschien wil je wel niet kiezen.
🐻 wat wíllen die klanten van jou nou precies horen? Je weet wat jij aanbiedt, maar zeg je nou werkelijk de goeie dingen om je klant ervan te overtuigen dat ‘ie bij jou op de koopknop moet drukken? Je twijfelt er aan.
🐻 je snapt echt wel wat je te doen staat: consistent zichtbaar blijven, dus lekker veel posten. Maar je weet nu al dat je er nauwelijks de tijd voor gaat vinden. Hoe krijg je het allemaal ingepland (en uitgevoerd)?
🐻 je weet nu dat het helpt om Google voor je karretje te spannen. Er ligt inmiddels een half afgemaakt blog voor je SEO. Maar je twijfelt: ga je met deze tekst echt zorgen dat klanten je ook weten te vinden als jij even ergens vakantie viert? Geen idee hoe je moet weten of je iets briljants hebt geproduceerd of complete bullshit voor je vindbaarheid.
🐻 en ja, jij en planning… Deze twee weken lukte het misschien, maar je bent bang dat je dit niet volhoudt. Nu hoefde je maar voor een weekje te plannen én uit te voeren, maar de resultaten ervan bijhouden en de cijfers echt gebruiken om op te sturen, dat zie je jezelf niet zomaar doen.
Eerlijk beren geteld?
Top.
Heb je er nul op je weg naar ultieme zichtbaarheid en zakelijk succes staan, dan zou ik nu vooral iets anders gaan doen.
Als je minstens één beertje hebt aangevinkt, dan hebben we een beerverjagend aanbod voor je!